piątek, 21 kwietnia 2017

#3 Mario Götze


Czesc!


Tak jak obiecałam dzisiaj nowy wpis. Tym razem jest on wcześniej niż wczoraj. Bardzo się cieszę ponieważ mam 2 tygodnie wolne od szkoły!! Nigdzie nie jadę wiec mam w planach powysyłać nowe prośby o autografy. Dzisiaj (tak jak przez cały tydzień) nic mi nie przyszło. Mam nadzieje ze jutro dostane jakiegoś nowego grafa. Wiem jutro sobota i chyba w Polsce nie roznoszą listów ale jak wspominałam mieszkam za granica i w sobotę po prostu ją dostarczają ;). Już się nie umiem doczekać na lgp w Wiśle. Jadę tam po raz pierwszy i co dziennie odliczam dni do momentu kiedy pojadę do Polski! Może któryś z was tez jedzie?! Jak tak to mam nadzieje ze będziemy mieli okazje się spotkać:)! Teraz przejdźmy może do autografu na dziś.

Dzisiejszy autograf jest od niemieckiego piłkarza Mario Götze. Bardzo lubię tego piłkarza i bardzo się ucieszyłam jak dowiedziałam się ze przechodzi z powrotem do Borussii. Tak naprawdę  nie umiem wybrać czy wole Borussie czy Bayern ale Mario Götze bardziej mi się widzi w Borussi. Kiedy zauważyłam na innych blogach ze autograf od Götze jest prosty do zdobyca, szybko do niego napisałam list. Czas oczekiwania mnie bardzo mile zaskoczył . Myślałam ze będę czekas około miesziaca ale sie myliłam. Ponieważ  czekałam tylko tydzień!                                         
                                                                                




   
                                              Od: Mario Götze
                                                                                           czas oczekiwania: 1 Tydzien
                                                                                           sposób: listownie
                                                                                           Adres: podany na jego stronie
             To tyle na dziś. Do poniedziałku!:)                                                                      
                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz