poniedziałek, 1 stycznia 2018

#19 Halvor Egner Granerud


Cześć! Szczęśliwego Nowego roku! Jak tam u was? U mnie jakoś leci, miałam dość długą przerwę na blogu... niestety ale jakoś nigdy nie miałam czasu... ale chce to nadrobić!

Nareszcie sezon skoków znowu rozpoczęty. Jak wam się podoba turniej czterech skoczni? Mi bardzo, Kamil wygrał dotąd obydwa konkursy z czego bardzo się cieszę! Mam nadzieję że ta wspaniała forma jeszcze przez dłuższy czas się utrzyma.

Dzisiaj chcę wam zaprezentować autograf Norweskiego skoczka Halvora Egnera Graneruda. Jest on młodym skoczkiem, który moim skromnym zdaniem ma duży talent który jeszcze bardziej rozwinie. Od Halvora dostałam trzy takie same kartki więc jak ktoś z was chce się wymienić proszę zostać do końca tam napisze jak sie ze mną skontaktować;)



Od: Halvor Egner Granerud
Sposób: listownie 
Adres: prywatny
Czas oczekiwania: około 4 miesięcy

WYMIANA:
Chce przeznaczyć dwa autografy Halvora na wymianę oraz jeden autograf Luca Egloffa (ale mam też inne). Jeśli jesteś zainteresowany proszę napisz na mój email:
simona.sokolowska383@gmail.com 
Pozdrawiam;)

8 komentarzy: