wtorek, 15 sierpnia 2017

#15 Kamil Stoch (2) + podziękowania!


Cześć! Co tam u was? Ja już się muszę powoli przygotować do szkoły. Został mi ostatni tydzień wakacji, ale z drugiej strony już mi trochę tęskno za koleżankami. W ubiegłym tygodniu wysłałam 5 listów, ale w skrzynce nadal pustki. Mam takie pytanie, czy ktoś z was orientuję się czy dalej można wysyłać prośby na Facebooka do salonu meblowego Prevc? :)

W ostatnim czasie zaczęło sie nareszcie (dla mnie) coś dziać jeśli chodzi o sport. Piłka nożna znowu powraca, a letnie grand prix też było bardzo wspaniałe. Dawid Kubacki wygrał po raz trzeci, mam nadzieję że ta wspaniała forma zostanie do sezonu zimowego.

W dzisiejszym poście chcę wam pokazać autograf który już raz się pojawił na moim blogu, mowa tu o autografie Kamila Stocha. Kamil jest jednym z moich ulubionych skoczków, i jeśli chodzi o jego autografy, to najchętniej bym chciała mieć wszystkie jego kartki jakie są możliwe, choć wiem że raczej nie jest to możliwe. Jestem bardzo szczęśliwa że posiadam tą kartę, jest ona po prostu cudowna. Pokazuję ona triumf Kamila w tegorocznym turnieju czterech skoczni.


Od: Kamil Stoch
Czas oczekiwania: Około Miesiąca
Sposób: Listownie
Adres:  Już raz dałam notkę na temat Evenement Team, na który was bardzo Zapraszam Evenement Team

Podziękowania:
Jak niektórzy z was już może widzieli, mój blog ma obecnie ponad pięć tysięcy wyświetleń! Chcę wam bardzo podziękować, nigdy się nie spodziewałam że mój blog będzie miał takie statystyki. Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz, kiedy widzę nowy, na mojej twarzy maluję się uśmiech:) 

Życzę udanego tygodnia;) I bardzo dużo listów! 

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia w zbieraniu kart Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    http://autografyklp.blogspot.com/2017/08/95-eve-nement-team.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Sama mam w kolekcji póki co 12 różnych kart Kamila a wciąż jest wiele których pewnie już nigdy nie zdobędę.
    Życzę kolejnych tysięcy odwiedzających i komentujących!
    Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki!! To jest fajne w zbieraniu kart Kamila, jest ich tak dużo, że nigdy nie wiadomo jaka ci się trafi;)

      Usuń