wtorek, 3 października 2017

#18 Luca Egloff


Cześć!

Co tam u was? Mnie już tu bardzo długo nie było. Chce was bardzo mocno za to przeprosić. W ostatnim czasie mam dużo obowiązków na głowie, ale postanowiłam znaleźć trochę czasu żeby znowu trochę "przypilnować" mojego bloga.

Kto z was ogląda różne rozgrywki w piłce nożnej? W ostatnim czasie w świecie footbolu dużo się dzieje np. zwolnienie trenera Bayernu Monachium Carlo Ancelotti. W ubiegłym tygodniu moje marzenie w sprawie piłki nożnej nareszcie się spełniło: pojechałam na mecz Borussia Dortmund VS Real Madrid. Mecz był niesamowity, kibice, stadion no i oczywiście wielkie sławy piłki nożnej, sprawiały ze czułam się w siódmym niebie! Może nie miałam szansy widzieć piłkarzy z bardzo bliska, to i tak się cieszę ze ich widziałam.

Dzisiejsza notka będzie krótka, wiec przejdźmy do autografu na dziś. Autograf który dzisiaj wam zaprezentuje dostałam od Szwajcarskiego skoczka: Luca Egloffa. Strasznie lubię tego skoczka, i bardzo się cieszę z tego ze  mogę mieć jego autograf w mojej kolekcji. Tym bardziej ze autograf jest z dedykacją. Od  Luci dostałam 3 autografy, i jeden z nich chce przeznaczyć na wymianę:) Jak by ktoś był zainteresowany niech pisze na mój adres email: simona.sokolowska2003@gmail.com . Oczywiście jeśli ktoś by chciał się wymienić na jakiś inny autograf niech śmiało pisze;)









Od: Luca Egloff
Czas Oczekiwania: Około miesiąc
Sposób: Listownie
Adres:
Luca Egloff
Wassermatt 3
6418 Rothenthurm
Switzerland

Życzę wam udanego tygodnia i wypchanych skrzynek:)












































10 komentarzy: