sobota, 20 maja 2017

#8 Richard Freitag


Cześć!

Co tam u was? U mnie wszystko szybko leci. Już się nie umiem doczekać wakacji. Jeszcze pamiętam kiedy się rozpoczynał nowy rok szkolny, a on już prawie się kończy. Też  nie umiem się  doczekać wyjazdu na letnie grand prix do Wisły! Jeszcze tylko trochę i już będę się musiała pakować. A kto z was jedzie do Wisły? Mam nadzieje ze będzie okazja na spotkanie:)

 Dzisiaj nie będę długo przedłużać, wiec przejdziemy do autografu . W tym tygodniu w mojej skrzynce był jeden autograf, ale do szczegółów tej przesyłki wrócimy w innym poście. Autograf który przygotowałam  na dziś dostałam od Richarda Freitaga. Richard jest niemieckim skoczkiem, i chyba każdy go już zna. Swój pierwszy debiut miał 29 grudnia 2009 roku w Oberstdorfie ( 46 miejsce). A pierwsze punkty pucharowe zdobył 3 stycznia 2010 roku w Innsbrucku. Bardzo lubię Richarda i bardzo się ucieszyłam kiedy dostałam od niego autograf. W dodatku Richard był na tyle hojny ze obdarował mnie  aż czteroma kartami!
Jedną z nich jest nowsza czarna karta Fishera. Bardzo mi się ona podoba, i mam nadzieje ze moja kolekcja z tymi kartami się powiększy.




Na zdjęciu dość trudno zauważyć podpis:p










Tutaj tez trudno zauważyć podpis ( tylko na zdjęciu :p)






( Jeśli chcecie otrzymać taką kartę radze wysłać większa kopertę:))

Od: Richard Freitag
Czas oczekiwania: około 2-3 miesiące
Sposób: listownie
Adres:

Richard Freitag
Schachtstraße 09
D-08359 Breitenbrunn
Germany
Życzę miłego weekendu i wypchanych skrzynek!;)



























15 komentarzy: