sobota, 27 maja 2017

# 9 Andreas Wank + PLASTRON !


Heey!

Co tam u was? U mnie wszystko szybko leci. Będę to chyba jeszcze dużo razy wspominać, ale z każdym tygodniem jestem bliżej wyjazdu na LGP. Już tak strasznie nie umiem się doczekać! Jeszcze w dodatku bardzo się ucieszyłam kiedy FIS ogłosił ze inauguracja sezonu 2017/2018 w skokach narciarskich odbędzie się w Wiśle! Raczej na otwarciu nowego sezonu mnie nie będzie, ale i tak się cieszę, ze to super wydarzenie będzie miało miejsce w Polsce. Oprócz skoków dużo tez się dzieje w  " świecie" piłki nożnej. Puchar ligi Hiszpańskiej wygrał Real Madrid. I finał ligi Europejskiej wygrali piłkarze Manchesteru United. Mecz ten był bardzo emocjonujący, ale jednak nie spodziewałam się ze  zakończy się wynikiem 2:0. Dzisiaj odbędzie się tez gala KSW, na której będzie dużo emocjonujących walk. Ja w każdym razie na pewno będę oglądać ;).

W tym tygodniu moja skrzynka była pusta. Jest to chyba spowodowane tym ze wszystkie moje prośby już mi prawie poprzychodziły, więc w następnych tygodniach będę musiała znowu trochę powysyłać. W dzisiejszym poście pokaże wam autograf Andreasa Wanka. Jest on sympatycznym Niemieckim skoczkiem którego bardzo lubię. Bardzo się ucieszyłam kiedy dostałam od niego grubsza przesyłkę. Tak jak się spodziewałam był do plastron. Pochodzi on z zawodów z Lillehammer z 2012 roku. Bardzo się ucieszyłam ponieważ uwielbiam zawody w Norwegii. Chociaż musze przyznać ze turniej Raw Air nie za bardzo mi przypadł do gustu.










Plastron:)

Od: Andreas Wank
Czas oczekiwania: Około 2 tygodnie
Sposób: Listownie
Adres:
Andreas Wank
Dalenaerstrasse 14a
06193 OT Domnitz
Germany

Życzę miłego weekendu:)!



















  

17 komentarzy:

  1. Gratuluję! Zapraszam także do mnie: http://pedro333sautographscollection.blogspot.com/
    Liczę na dodanie do ulubionych/polecanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, świetny plastron! Wanki jest przemiłym skoczkiem, uwielbiam go! U mnie też mega szybko leci, będę na 100 na PŚ w Wiśle, nie ma bata :D Nie mogę się już doczekać LGP i PŚ :)
    U mnie w skrzynce dość sporo listów, ale muszę wysłać kolejne ;)
    Zapraszam na nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/23-gabriel-karlen-akredytacja.html

    OdpowiedzUsuń